sista inlägget tills imorgon

Nu ska jag kolla på titanic , sen packa ner data och alla laddare . För jag ska ju alltså ta med den till turkiet , Jag kunde inte träffa min älskling ikväll .. ärligt jag kommer sakna henne så jävla mycket ni förstår inte ! Jag älskar dig bästavän , det vet du =( ... Jag ska upp tre inatt , och vara på arlanda klockan fem . Så David min brorsa shusar oss till centralen där vi ska möta upp carola och tommy , så ska vi ta ett tåg till arlanda . Lämmna alla väskor , shoppa lite i taxfreen. sätta oss på planet som lyfter vid sju tror jag ! Sen runt två tiden är vi framme på hotellet , packar upp lite och drar förmodligen ner till stranden . Jag bloggar nog framåt kvällen !
ta hand om er nu , och sist men inte minst .
du lär ju se det här när du kommer hem ifrån din cup älskling..
ta hand om dig !
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

delen när du brister ut i skratt när han typ gör ett videoinlägg , det är så fint !!!

ha de bra <33

2009-07-31 @ 22:10:02
Postat av: Ida

förlåt om jag kommenterar nu eftersom om att ni inte är tillsammans längre, men jag verkligen älskar videon! :) <3

2009-09-06 @ 21:30:22
URL: http://hhedstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0