smartingen ajdi !

Ja , att lixom göra reklam för våran blogg så att man får läsare och så , istället för att spamma andras bloggar och så -.- . aja , men jag har nyss ätit en enkel och äklig middag , köttbullar och makaroner . inte alls gott , menmen , ska snart äta tårta tror ja , Min lillebror och sandra har baket en till mig , gulligt ! Men jag ska väl inte gär någonting ikväll. Sitter här i mitt rum , eller jag ligger i sägen och lyssnar på radio. och när min kära fader kommer upp till mig , så ska jag fråga ifall han kan hjälpa mig att lägga in bilder på datan från min kamer . asså jag har tapat bort sladden och jag har hörs att vissa sätter in sitt ''minneskort'' eller något . Så ja .. så kan ni få se MASSA gammla bilder :) .
men hörs sen . puss ! :)  / kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0