svar från ida

Anonym om bilder / KIM:
hur sminkar ni er? säg vad ni andvänder osv.


Till ögonen andvänger jag denna , men jag började med den igår . så kan inte direkt säga så mycket om den.


sen det här pudret , som man igentligen sak ha till den foundationen . men jag andvänder inte foundation längre . Men nu andvänder jag bara puder .

och ibland andvänder jag den här . det är olika , olika dagar !
Den är bra , ganska lätt att jobba ut . Men borsten som man får till den är inget & rekomendera !

och sen tar jag den här bara på kindbenen , som ett slags rouge då !
den älskar jag :)
ifrån H&M , det är H&Ms egna !




Anonym om bilder / KIM:
är ni kära i ngn just nu?
har ni bra relation till era föräldrar?
är ni beroende av sex?

Nej jag är inte kär i någon just nu , tror inte jag kommer bli det heller på ett bra tag.
Ja sådär, jag kan visa känslor framför dom . Dom vet det mesta om mig igentligen !
HAHA.. oh no ! defenetift inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

läser era föräldrar den här bloggen:)?

2009-07-22 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0