svar på kommentarer

läser era föräldrar den här bloggen:)?

nej , eller asså min mamma har tittat i den någon gång och så . Men hon ''följer'' den itne om man säger så . & ja vill inte att hon ska läsa den , :)

är ni kära i ngn just nu?
har ni bra relation till era föräldrar?
är ni beroende av sex?


Nej de kan jag inte påstå ..
ja det har jag väl , ja kan väl prata med dom om de mest . men jag gör de inte ;D .
hah nej?


hur sminkar ni er? säg vad ni andvänder osv.



en mascara som jag inte alls andvänt länge , 
men ja gillar den ! mycket =) 

En foundation som jag gillar den faktiskt ! men 
jag den e lite ljus , den ja har . Men ja.. 

Ett vanligt puder , brabra ! :) 

 En rouge , inte så bra ! Eller jag tycker inte de iaf .
Men jag kan även andvända solpuder som rouge ibland .

Hoppas ni e nöjda med svaren och så ! :) / kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0