svarar innan jag går upp

Postat av: anonym

vad har fått dig att se så negatift på killar ida ?
till kim
är du ihop med någon ?

ah jag kan ju svara på det till mig iaf .
okej var berädda på ett låååååååååååååååååååååååångt svar ! okej inte långt , men jag känner att jag verkligen behöver förklara . för det är faktiskt inte okej att bara vara emot något sådär utan anledning , men jag har mina anledningar . Lixom mitt sätt att se på saken angående det där ,allså jag hatar inte killar . För det är något med dom som vi flesta tjejer dras till , eller om det nu är dom . eller om det är vad dom får oss till att känna , den där tryggheten i deras närhet ! men först och främst respekten ,  hoss vissa & inte hoss andra . Jag har faktiskt bara blivit riktigt sårad på insidan en gång utav en kille , och det har tagit mig nästan hela sommaren att komma över . Men sen om vi snackar om ''sårad'' på utsidan , så kan jag inte ta upp det på bloggen... då folk skulle börja prata så fruktansvärt så jag nämner inga namn! Men då pratar vi om någon som gjort mig illa under så lång tid utan någon som vetat om, och det är helt annurlunda kanske.. även om det hände utan hans medvetande. genom att han blev arg , det kanske var mitt fel ? vad fan vet jag .. men skit samma , jag har inte så lätt att trivas med någon längre . thats it ! visst man kan känna sig säker i personens sällskap , men allt som har med kärlek och göra, är för stunden ! Ena dagen kan man säga '' jag älskar dig mest och jag ska aldrig lämna dig'' dagen efter så har man glömt det där . och säger '' det här funkar inte , herå''  jag skulle nog aldrig kunna göra så ! visst jag har sagt '' ska aldrig lämna dig'' och sen efter månader inte orkat mera och gått ifrån .. Men det har ALLTID , ALLTID varit pga något som hänt i förhållandet ! I början känner man alltid '' det här kommer hålla'' för man känner sig så säkra på varandra , men med tiden blir det där .. något helt annat ! man börjar ha stenkoll på varandra , då kommer man in i en tid där allt går ut på att bråka allt handlar om avundsjuka ! hur långt är man redo att gå ? det finns människor som tar livet av sig pga att dens kille/tjej setts med någon annan. är det verkligen värt det ? Jag vet man är kär , vart där , kännt så. Men handlar kärlek om att behöva gå igenom så jävla mycket skit ? handlar det om att lita på varandra ? ja det gör det . Men hur länge kan man just det ? Lita på varandra .. tills något/någon kommer emellan . Då glömmer man allt det där man sagt.. sen kanske man kommer på det igen , men då är det försent ! Jag vet inte hur det var för min mamma när hon var ung , men dom vet inte så mycket om hur det är för mig ... dom har sett mig sitta och storböla för en kille , sett mig springa ut i en skog helt sönder gråten allt för en kille ! Min pappa tex, han vill verkligen skydda mig , för mycket . men han sett hur jag mått , han litar inte på någon kille jag nånsin skulle ha . För han vet vad som kommer hända.. det gör jag med ! men som sagt så glömmer jag det , inom ett år kommer jag säkert vara i ett annat förhållande . glömt allt det jag skriver om nu , vara sjukt lycklig . Men sen ,kommer jag hamna här igen. Jag VET det , inget jag tvivlar på ! tillbax till frågan nu , vad har fått mig att se så negatift på killar ? det finns inget bra svar , jag bara gör det. jag känner så !

/ida
godnatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0