svarar nu istället

Mayra drog nyss och jag ska snart hoppa in i duschen !

Camilla :) om ouuf !:
Hej. Ni har såå otroligt skön blogg. Här kommer frågor som jag vill att båda svarar på.
Ni har såå fina hårfärger. Är de äkta?
Oskuld?
Bästa skönhets tips.
Bästa sättet (enligt dej själv) att undvika finnar även fast man sminkar sej.
Ålder?
Beskriv första kyssen.
Puss på er! <3

Hej på dig , tack så mycket ! :)
Ja eller jag har ju blonderat mitt hår förut , men slingat mest . Men jag föddes med helt kritvitt hår !
Vill tyvär inte svara på det .
Hm ja jag kan inte ge några bra tips på det , för jag har själv inte värsta bra hyn . men kim kan kanske svara på det! det ända jag kan säga är vel att alltid tvätta bort sminket innan man går och lägger sig .
Jag är 14 år
Jag ska vara ärlig jag kommer inte ihåg min första kyss  , hur det var , eller vem det var med . tror det bara var någon random kille , låter ush .. men ah !
puss på dig .


Anonym om im up:
ida, vilket shampoo och balsam använder du? och hur sköter du om ditt hår?
skulle inte ni kunna lägga upp lite videosar också?

Jag andvänder olika hela tiden faktiskt , men jag gillar loreal paris vänta kan leta upp en bild på den och balsamet också . Jag är bara noga med att borsta det, om man går bakåt i tiden så ville jag bara ha ruffs . men nu satsar jag mer på lent,rakt och genomkammat välskött hår ! =)
jo visst kan vi det , måste bara få tid och göra några också .

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0