/ idisen

hej igen bloggen, nu har jag sån lust att blogga ! men om vad ? just nu har jag ont i magen , väldigt intresant för er va . nej men det är ju faktiskt ni som läser om oss . och om jag har ont i magen så vill ju jag faktiskt berätta det (a) haha nej jag driver , jag bara skriver bara på så jag hinner inte tänka .. men jag har iaf ont i magen ! =) eller vafan vadå glad smiley , ingen glad smiley här inte * =( sådärja ! i blekinge lärde jag faktiskt min mamma och pappa att när man skikar sms så ska man skika hjärtan och smileys så personen verkligen förstår att man inte är sur , haha det låter så mobbat men det är ju faktiskt så . så jag fråga min pappa varför han alltid är så kall på sms ? han ba vaa .. föräldrar asså , dom förstår ingenting utav dagens samhälle -.- igentligen tror jag faktiskt att det är DAGENS ungdommar som vet mest , jag menar vuxna växte upp i en helt annan tid . så igentligen har dom ingen aning om vad vi sysslar med och så .
nu ropar mamma att maten är klar , sallad . tro mig det är vad jag behöver efter så mycket tjockande !
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0