vaken igen !

igår kväll gick jag upp och kollade på CSI , det handlade om pedofiler . ush ! jag fattar inte att dom orkar leva med sig själva .. -.- Iaf så vaknade jag nyss och tänkte svara på den där kommentaren om hur vi sminkar oss , gör det snart .
idag eller ikväll ska jag iaf träffa min tjej ,tror vi skulle träffa några andra också. Mamma och jag håller på att leta efter sista minuten resor , för vi ska ju åka bort en vecka troligen .. det är inte helt hundra , men det lutar mest åt det iaf ! då ska vi antingen till greklan turkiet eller spanien . i en vecka dårå , med carola och tommy . ´såfall kommer jag hem då när ung08 börjar ungefär ;D perfekt ju !
men nu ska jag upp och pussa bella .
kramar !
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0