21 Juni

Godmorgon bloggen , mamma väckte mig för ett tag sen . eftersom mina kusiner ska komma hit idag på dagen , för mamma fyllde ju år på midsommar afton . så .. hehe jag glömde det .... förlåt mamma ! men jag kom på det sen under dagen , hon blev rätt grinig på mig -.- men iaf så gör jag typ ingenting just nu , ikväll ska jag och mayra till grönan ! Igentligen ville vi dit igår kväll när det var sommarkrysset och det . Men det får bli någon annan lördag , vi åker dit ikväll iaf och är vel där till typ 10-11 eller nåt . & vet inte riktigt när vi åker , men runt sju tiden kanske ?
Men ni får ha det så bra så skriver jag lite senare .
puss
/ ida

Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0