ÄLSKA SALLAD ! :O

haha pappan min kom nyss hem med cesar sallad till mig, TACK! jag verkligen ääääälskar sallad , specielt på sommaren . Skönt att solen börjar titta fram nu , men jag hörde att det skulle spö regna imorgon .. tråkigt , när vi ska åka och fixa våra guldkort och allt . Men i själva grönan , ska vi nog åka popexpressen mest . den ultimata favoriten , visst mayra & kim ?
Men insane vill man ju också åka igen .. :) ! hehe .. eeh aah . glöm det !
jaja . nu ska jag ut och mysa med min hund , hon är där uppe ensam .
och kim skriver lite senare ikväll , för hon är och shoppar med sin moster .
ha de så bra !
puss och kram
/ ida


gammal bild från när jag var i fuertventura :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0