baby ♥

sitter och chattar med baby & mayra , jag tror jag garvat så jag nästan kissat på mig ikväll här på msn ! saknar min mayra nu .. hmm , jobbigt -.- ! haha vet hon kommer le när hon läser de här .. för så mycket älskar hon mig .. :$ yeayea .
hatar skriva blogg ensam så funderar på ha bloggpause tills kimmen kommer hem .
bättre det , för jag har ingen lust blogga nu ensam .
äre ok lr .. haha ja men skriver då hon kommit hem , men kollar in på bloggen nån gång ibland och kanske skriver lite och accsepterar kommentarer .
pöss på er cuties !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din baby?

2009-06-28 @ 13:32:34
Postat av: Ida

det vill du bra gärna veta va

2009-06-28 @ 14:01:25
Postat av: marilyn

I KNOW ;D

2009-06-28 @ 15:08:19
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0