cykel tur

Sitter i soffan och äter lite godis , mihih . Har vart ute och cyklat lite , runt i halv tyresö känns de som. Rikrigt skönt var det iaf . Cyklade först till en mack och fyllde på min mobil och sen till mortorcylelracet , lite kul ! Sen cyklade jag vidare till svampen , ( haha en godis butik ) & köpte lite godis till mig och min pappa , sen var de raka vägen hem . & när jag kom hem märkte jag att jag hade vart ute i två timmar , de var rikrigt skönt asså ! Så just nu ligger jag här i soffa och äter lite godis och chattar lite med ida.. och resten av min familj sover ,eller utom min pappa som sitter och spelar xbox -.- & svär och massa grejer , viket språk han andvänder ;D. men aja , hörs sen .. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0