du var fucking allt !

Att jag är speciell , var det något du bara sa. Jag undrar varför det blev som det blev jagtänker varje dag. Om jag gjorde något fel, va kunde det ha varti . Jag gjorde allt mitt bästa mn det blev ändå som vanligt. Samma sak igen , jag ramlar ner och blir besviken , det kanske är bestämt att jag ska vara ensam och liten. Men du var en sån person som jag verkligen trodde på, men det sluta inte bra för att du hade någon annan. Så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan. Varför släppte du mig när du vet att vi kan ? vi kan klara allt tillsammans, vi kan prata om allt. Har inte känt så här förut och du vet att det är sant. Vill höra dom där orden att du känner samma saker men det kankse inte händer , men jag hoppas verje dag. Det sista sägs att hoppet är det sista som lämnar människan, så jag har kvar hoppet om att vi hittar varandra. Tänk om livet har en meling , men jag tvivlar på den nu för jag trodde nästan på att min mening var du. Men jag trodde väl fel, de det visar väl sig , ksnske kommer det en dag då du kommer tillbaks till mig och säger att du har ångrat dig. Står på samma plats och väntar föralltid för jag tror du och jag har en famtid. En vacker dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig. Jag står på samma plats och väntar föralltid för jag tror du och jag har en framtid. Jag kankse trodde för mycket , jag kanske tog och överdrev men det kändes så rätt , hur kan det då vara fel? Jag förstår ingeting nu men försöker. Du ville inte såra någon, men du har gjort det nu. Var detnågot fel på sättet jag var. Vill kunna kalla dig min ialafall för en dag. Jag fick inte ens en chans att visa känslorna jag har, men du ska veta en sak jag skulle alltid stann kvar. Aldrig göra dig besviken, aldrig tänka på att såra dig. Du ör så underbar, du betyder mycket för mig. Men nu är det som det är och det är inte som jag vill , men ara du är lycklig så ska jag inte säga till. För mina känslor för dig nu är inte lika riktiga, för bara du mår är jag glad det ät de viktiga. Jag hoppades på oss men det blev inte så. Men en enda sak måste jag få dig att förstå, att allt jag sa till dig det var så äkta, ingen på joden kan få det att ändras. Kanske är jag dum som tror att jag duger för dig men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mig. En vakcer dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig, jag står på samma plats och väntar föralltid för jag tror du och jag har en framtid. En vakcer dag kanske du kommer till mig och säger att du har ångrat dig, jag står på samma plats och väntar föralltid för jag tror du och jag har en framtid. Det är så konstigt att man alltid tror fel om en person, att man aldrig ska bli lämnad men det händer ändå. Vissa betyder mer än andra , jag var inte en av dom. Men jag får ändra riktning och försöka börja om. Men jag har försöt så många gånger så jag orkar inte mer. Hela jag faller i bitar och det händer steg för steg. Det började med skolan sen familjen sedan vännerna, se kom du in i bilden och nu hände detta. Nu är ingeting bra, jag jag försöker ändå kämpa. Jag vill tro på att det finns någonting bra, jag vill tro på det rätta. Men jag somnar och vaknar med tårar innom mig. Mitt hjärta och min själ skriker jag behöver dig för du fick mig att må bra iallefall för stunden. Kommer aldrig ske igen så jag raderade sekunden. Jag vill inte förstöra , men det är redan försent, flera än etthjärta har krossats kankse inte lyckas bli helt. Men jag vill förklara för dig att du fick mig att falla , men när det gäller ditt leende så slår du alla andras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0