ere här ett skämt eller ?!?

Anonym om Godmorgon:
du går vidare så fort , du hade kille i månader sen nu du går vidare på en sekund ?

ursäkta men du.. jag gjorde allt för den där killen , jag grät i nätter ! jag kämpa för han som fan , men vet du vad jag fick tbx .. endast några ord ! specielt dessa '' jag vet inte '' nej jag har inte direkt gått vidare och kommit över honom om du tror det . Men jag försöker , inte för min egen skull. utan för hans ! Ärligt vad vill ni att jag ska göra ? jag kan inte gråta längre , jag har gråtit alla fucking tårar jag haft . dom är slut ! jag har gräft ner mig i minnen och tankar , jag tänkte för mycket .. men jag kan inte fortsätta så längre . för han , han jag vet inte vem han är längre .. han blev någon helt annan på endast några dagar. iaf emot mig ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ida förlåt .. jag visste inte att det var så !

2009-06-13 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0