filmen slut

haha jag vet inte riktigt hur många gånger jag satt och garva ! så jävla skön film ,ärligt . Sen tog jag mig ett bad efter fimen också , det är något som jag verkligen lever för . Det är så avkopplande , tända ljus och bubbelbad och lite musik ! najs najs , jag sitter här med en bulle på huvudet . haha inte så där super sexy , men det är skönt .. ! 
Det är vel lördag idag ? för jag har seriöst ingen jävla aning . Jag tror fan att den här sommaren kommer bli den bästa men så säger man vel varje år ? men nu känner jag verkligen deet . Och jag och mayra har ju ett årsdag i augusti :$ vad ska vi hitta på för romantiskt då ? hmm , jag vet inte men något riktigt riktigt lady luffsen tjaffs ;D . 
Men ni får ha de så bra 
all my love to u 
/ ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0