FOLK TVINGAR MIG SKRIVA -.-

Okej va vill ni jag ska skriva ? haha jag kan ju inte sitta och skriva ett inlägg när jag inte har något och skriva .. Okej va ska jag säga . JAAG kan berätta om hur jag växte upp , jag har alltid vart släktens movie star . fråga mig inte varför , men i alla familje filmer är det jag som hoppar framför kameran och sjunger britney spears . OO när jag gick i trean så hade jag en bästis som hette Louisa och varje kväll ringde vi varandra och bestämde vad vi skulle ha på oss nästa dag i skolan , ( vi köpte alltid likadana kläder ) Och vi tyckte vi var skit coola med våra tandborstar som blinkade när man borstade och våra siden pyamasar ! Sen när jag gick i fyran och femman ,så vare jag kim josefine och julia som var väääääääärsta coolingarna '' fuskisarna'' dom som alla hatade , dom som förstörde för alla , som kolla snett på alla , som ääälska att bråka me alla . haha asså det var verkligen så alla såg på oss ? men vad brydde vi oss om de . så fort ngt var förstört i klassen så var alla lixom '' DE E FUSKISARNA'' haha det låter verkligen skit mobbat men det var verkligen så ! Så gillade vi fyra alltid samma kille , det var skit kul . & han hade inget emot att ha fyra tjejer efter sig ! Sen när jag gick i sexan , då lekte jag fjortis som fan . då det var inne att va det ,jag gick runt där och skämmdes inte ett skit .. jag fattar inte varför ?! Men jag hade skit kul , och lekte runt me mina kompisar men neka alltid när någon sa fjortis till mig . för jag såg inte mig själv som en , men i själva verket var jag en riktigt wannabe ! =P Jag har alltid tyckt att killar är kalla okänsliga jävlar , men trots allt så faller man för dom . det är något med dom som man dras till , samtidigt som man inom än tycker dom är riktiga svin, beter sig som såna iaf ! folk som inte känner mig tror att jag är bitchig och har ofta den fördommen om mig ! men i själva verket är jag riktigt jävla snäll och är aldrig dum emot någon . Jag kaxar nästan aldrig med folk , jag kan bli arg någon gång ibland men det är riktigt sällan , för jag gillar inte att bli det i onödan ! folk i fittja tror jag är största playern , för vi drev med några en kväll .så skulle jag se dom skulle alla komma ba ' vrf du lekte me min kusin känslor ?' haha tro mig ! Jag kan inte ta hand om en mobil telefon , för inom en vecka ligger den i någon annans händer . eller så är den av på mitten .. Min pappa blir inte ens arg längre , för han vet själv att det kommer hända . jag känner mig så dum emot honom då och skäms som fan ! Men det är verkligen så typisk för det händer alltid mig... Jag blir skit sur när nån säger '' dum blondin'' för jag är verkligen inte dum . ska man behöver färga håret svart för att folk ska se hur smart jag är ?
haha nej nu måste jag fan sluta för jag vet inte ens vad jag skriver längre -.-
haha ni kanske inte fattar något utav de här inlägget. men folk bad mig och skriva o i brist på nåt och skriva så berätta jag en del utav my life :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0