Första inlägget

Tjabba . designen är helt o hållet huller om buller . haha ! Men kim får ta och fixa det , för jag fattar noll om det här . japp ni ser helt rätt ! jag och kim har skapat en blogg tillsammans, mycket roligare än att blogga ensam . Min förra blogg '' www.allasagerida.blogg.se'' hade cirka 70-80 läsare varje dag nu i slutet . så vi får vel bygga upp det visst ? det är ju trots allt en helt okej summa för en liten blogg som drivs av två helt vanliga tjejer då . Men jag kan ju börja med att säga att jag ska till farsta med min mamma idag , leta efter en ny piercing och annat . Bilder på inköpen senare då .. om jag hittat något vill säga !
Kim är på handbolls grej i sjöängen idag så hon får skriva sen . Hon ska sova hos mig , yeey ! 
puss & kram / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0