hej bloggen

det är ida som skriver , jag tänkte bara säga att jag kommer inte skriva blogg förns ikväll . för jag mår verkligen inge bra ! Jag har inte kunnat sova en minut inatt , inte en minut . när solen gick upp i mitt fönster , låg jag fortf där . jag vet inte vad som händer jag har lixom bara legat helt stilla med ögonen öppna . såfort jag försökte sova fick jag bara ont i huvudet .. sen klockan fyra gick jag upp och åt glass (?) tror jag .. haha .. ah så i morse fick jag sjukt ont i magen . så idag ska jag mest lägga ner tid på att sova , eller åtminstonde försöka .

grejen är den .. att jag inbillar mig själv att jag klarar vissa saker ! sen när jag ser att jag inte gör det . då får jag panik..

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( <33

2009-06-24 @ 12:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0