hej bloggen

nu är det ida som skriver , jag var verkligen på humör för att blogga ! :) Kim sitter här brevid ,först kom hon till mig och direkt då ville jag ut jag ville in till stan . så vi drog in dit vid nio tiden , först tänkte vi dra till nrj . men ah .. då skulle vi komma fram runt elva -.- Men då tänkte vi att vi kan ju alltid äta nåt , eftersom ingen av oss hade ätit . men det sket sig för jag behövde göra en grej , MEN det behöver vi inte prata om :P sen mötte vi mayra och tosse typ vid mig , så gick vi runt och prata lite . sen hem till mig , sen behövde dom gå . så nu sitter jag och kim här och vet inte riktigt vad vi ska göra ! Vi sitter och längtar efter godis chips och cola .. men vi har ingen .. =( Jaja jag är på riktigt bra humör nu ! verkligen ;D
Men ni får ha de så bra ,
har inga bilder ifrån ikväll orkade inte ta kort .
pusspuss /
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0