hemma

Igår var kvällen lite ledsam och så , men vi glömmer den och försöker tänka på annat. Jag och ida vaknade iaf halv tolv eller något tror ja det va. & sen satt vi lite vid datan & käka frulle , & sen behövde jag åka och då var klockan ett. För att jag skulle titta på ett par skor till skolavslutningen , men jag hittade inge som jag trott .. Men sen åkte vi till min farmor som jag träffade för andra gången i mitt liv. Det käns lite konstigt att träffa henne , menmen . Fick lite paket , haha skit tråkiga saker (a) , men nu är jag iaf hemma , & Ritu ska sova hos mig inatt för att hennes föräldrar ska iväg. kul ! Men nu ska jag packa upp min väska och ta något att äta , hörs senare . kram / kim
bilder på mig , innan jag skulle till ida .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0