Hemma

Jävla idioter som kommenterar 24 , föreförsta ni säger jag är kaxig ? på villket sätt . HAHA , ah jag säger ifrån . fan klart jag gör , ni är så patetiska-.- dagens hat går ut till er ! den dagen ni skriver erat namn istället för ''. eller anonym'' dååå ska jag ta åt mig :) !

Jaja iaf .. Igår åkte jag ju till trosa , hade rätt kul . Först kom vi dit åt lunch , men det blev en klassiker för Tommy haha . precis när kom så kom solen , sen när vi gick ut för att äta börjar det ösregna . så Tommy sitter där och klagar haha , asså ah om ni visste vem han var skulle ni förstå . men han är typ som min farbror ! =P Efter att vi ätit så går jag ida max och linus ut med bella . Max ni vet han den lilla ? vääääärldens sötaste . verkligen väääärldens sötaste ! han ska börja i sexårs efter sommarn och berätta hela tiden om hur duktig han var . SÖÖTNOS jag tror jag pussade sönder honom  ! haha jaja iaf efter det gick vi till nån midsommar stång grej , där det var fullt folk . så träffa jag några , skit snälla ! :) Så gick jag hem efter ett tag och bytte om , sen gick jag ut och var med dom till typ tolv halv ett . sen när jag kom hem ... har ni hört om det som hände i öland ? ah min brorsa var där på den campingen ... och alla var helt panikslagna för vi visste ingenting om det var david som blivit skadad eller något . så natten var helt tårfylld .. för alla ! Sen imorse fick vi kontakt med dom , och dom var oskadda . men dom kännde han som blev mördad .. jag har inte fått reda på än vem det är ... men jag hoppas det itne var någon som stod david nära !
Jag älskar dig storebror & händer något med dig .. då vet jag inte vad jag skulle ta mig till
juste david ville gästblogga ett inlägg på vår blogg kim !
Men iaf ska se om jag hittar några bilder ifrån igår .
ni får ha de så bra sålänge .
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0