hemma

godkväll , kom hem för en stund sen . Det sluta med att snälla jag fick planka SOM JAG HATAR ! till farsta strand sen ta tuben till centralen och GÅÅÅ till kungsan  . där han satt och sola , snäll ? haha jaja vi gick bara runt och prata och så , eller jag ville leta tugummi affär (A) men hitta inte så vi satte oss i nån park eller nåt haha och lyssna på musik sen följde han mig till centralen . där jag mötte smör och louisa som fick komma in och hämta mig , för jag skulle inte komme hem annars jue . så dom köpte billjet till mig ,cuties ! aah så va jag me dom lite , så åkte vi till trångsund och köpte dricka sen gick vi runt lite och sen behövde jag gå hem . imorgon ska johanna sova hoss mig eller jag hos henne , det var skit länge sen . juste vi ska på bio också , undra villken ? ska nog in och kika om det nu
han en bra kväll
puss
ida


Kommentarer
Postat av: Anonym

är halil din nya kille ?

2009-06-30 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0