home

Kom nyss in , mötte mayra vid skogås station runt fem , men tåget kom inte förns halv sex. så när vi kom in till stan började det regna lite smått i ett par minuter , men ah iaf sen tog vi bussen till djurgården och in till grönan ! inga köer , trots att det blev skit fint väder sen . Men det var mycket mer folk tillskillnad från några dagar sen , vi åkte bara popexpressen . men den är lixom vår (A) så kom den här tingaling , ni vet ? ALLA VET ! -.- men mayra hade aldrig hört den , medans ´jag kunde sjunga låten utan till . haha jaja sen gick vi in i skrattkammaren också och tog lite kort . har några där ifrån , så blev vi förföljda av några jätte äckliga killar .. som höll på å ba '' grrr sexita '' och massa haha .. jag hatar verkligen sånt där !-.- sen åkte vi iaf hem . och mayra skulle lämna några byxor till simon , så efter det gick vi till mossen där challe alex och några andra var . så var vi där ett tag , sen följde jag mayra till skogås station . och började vandra hemåt och nu sitter jag bara och chattar  lite med majsan & lyssnar i musik .
men ni får ha de så bra !
puss




/ ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och simon`?

2009-06-21 @ 23:06:56
Postat av: Ida

aa , men vi är vänner

2009-06-22 @ 09:41:23
URL: http://kimochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0