/Ida

Jag orkar inte berätta min dag ifrån början , men nu är allt bara skit . jag orkar inte gå runt & låtsas att jag är glad . för helt ärligt , jag är bara tom .. om jag är glad ,då är det för stunden ! sen alla fucking tankar ..allså . jag hatar att behöva gå igenom den här fucking jävla skit tiden . Men iaf ... inte så kul för er att bara läsa om hur jag mår hela tiden -.- Jag var iaf med Mayra och Kim , vi mötte första mayra på mossen och gick hem till mig . lämnade bella , och gick och hämta Melanie på dagis så gick vi hem till mayra och tog de lugnt . jag lyssnade på musik ,och kollade på bilder . tänk att det kan göra ont i en för bilder ? jag har 200 bilder på datan som bara får mig villja springa till dig . jag vet att du kommer läsa det här.. o jag vet att du vet att jag menar dig. jag .. jag har inga ord kvar . jag vill säga så mycket , om jag bara fick säga det jag har inom mig . då du kanske skulle förstå , men ..
en bild ifrån idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0