känner bara ilska just nu

lyssnar på min fucking pea låt , haha min ''arg'' låt ;D jesper hahahahaha :'D
jaja mayra kom till mig efter skolan hon fick dra mig bort från alla fucking jävla bilder och filmer , så gick vi upp och verkligen tröst åt på riktigt ! och satt och prata minnen och skratta med varandra . skönt att ha dig här mayra ! Men sen behövde hon åka till farsta och köpa någonting . så efter ett tag kom jesper hit o vi snacka och så , skönt länge sen vi verkligen SNACKA sådär . för kan verkligen berätta allt för hnm och vara säker på att det stannar mellan oss lixom , sen så kom mayra igen eller mötte henne ute . så gick vi runt och prata lite , och räkna visslingar haha :'D  jaja , sen mötte vi andré grenstedt plutten . så gick vi lite med honom och följde hnm hem , sen gick jag en bit till med mayra så tog vi farväl .sen gick jag hem , o fick shus hem för jag pallade verkligen inte gå . Sen nu min familj förhör mig , det är som dom ser mig rakt igenom . dom ser precis hur jag mår , de gör mayra också . och det är skönt , att ibland räcker en min och dem förstår .
men nu ska jag lysna vidare på min låt , och försöka koppla bort den här skit världen .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0