kims första inlägg

Ja , nu har ju jag och ida skaffat en blogg tillsammans , och de tycker jag ska bli trevligt . & det betyder att jag inte kommer att skriva någonting i min andra blogg. Men jag kommer inte att radera den.

Jag kom iaf hem nyss från sjöängen , har spelat lite matcher och så , kan inte påstå att de var speciellt kul och så , men eftersom vi bara gör de här en gång om året , så blir de lite kul ! Jag ska snart hoppa in i duschen , sen ska jag smsa ida och fråga när jag kan komma till henne, eller om du ser de här ida innna , så smsa mig och säg när jag kan komma. För jag ska sova hos henne , jippi =) . & vi kommer ha lika kul som vanligt ! haha . Men nu ska jag äta något. hare bra , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0