kommer sakna min Kim !

Hoppas du har det bra i barcelona & du måste lova mig att ta hand om dig ! Jag vill att HELA du kommer hem säkert .
i <3 u

jaja iaf så gick jag nyss med mayra till bussen , vi e för sköna ;D haha vet inte hur många snea blickar vi fått ! jaja vi gick iaf te sjöängen och bada , i världens finaste KLÄDER ! hahaha , ja . sen kom massa stora hundar , och några sexiga ägare :) som ville rädda oss när vi inte kom upp, men vi klarade oss bra på egen hand TACK. Sen när vi gick hem , så skulle vi ju gå hem så där sexigt också . så alla tjejer kollar snett på oss haha  , och killarna glodde .. HAHA mm vi kännde oss skit fina ! så tog vi lite kort oss , ibland behöver man skämma ut sig . sen gick vi hit och smiskades lite , och nu måste vi planera lite på msn . men här ni some pics from tonight




puss
/ida

Kommentarer
Postat av: Ida

ojdå , din ip liknar INTE mayraws ;D

2009-06-26 @ 11:28:45
URL: http://kimochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0