min kväll i bilder

jag är sjuuuuuuuuuuuuukt trött och orkar verkligen inte skriva just nu , men kan berätta lite kortfattat . Jag gick hem till Majsan så på vägen mötte jag några skate killar som behövde ''hjälp med vägen'' så sen han ba ni vet lutar er bakåt o ba '' en sak till , SÖTNOS! '' haha jag dog verkligen dog . så dom trodde jag blev generad MEN NEJ HAHA ! jaja sen skyndade jag mig till mayra , så åt vi lite tacos . sen drog vi ut , och gick till sjöängen och tog lite kort och så ! o kolla på några fiskare i en båt , haha . Sen gick emot edbo , och gick runt lite bara . så nu kom jag nyss hem och ska nog upp och dricka något , sen snart lägga mig asså SÅ trött är jag !
Men bra att du skrivit så mycket kim :D
men du , när du ser det här smsa mig . jag har försökt ringa dig hela kvällen !
/Ida




 puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0