så här ser man ut idag

snart ska jag dra och möta myran :) hon har lovat att få mig och garva skit mycket idag ! ;D yeaaaaah , sen kolla jag och mamma nyss i en resekatalog jag får välja vart vi ska åka . jag ba '' VAAA?!'' hon tyckte jag var värd det . haha tack eller något :)
jaja humöret är på topp just nu , jag tror jag vart så ledsen så nu har jag så mycket glädje så jag håller på och spricka !

någon som kan tyda min ögon färg ?
tycker bilden blev rätt häftig , tog den nyss.
o typ en dagens outfit får ni här då ;D blårangid tröja , och ljusblåa jeanstights




nu ska dra & möta mayra iiiii tunneln , vi har verkligen lovat att göra det . verkligen i tunneln , ni får hare så bra så skriver jag när jag kommer hem .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0