shoppat !

Ja kom hem för en timma sen från farsta , ja hittade ganska mycket ! Så nu är jag glad ! Har packat klart allt och är helt färdig , tror ja (?)  & så har jag ätit , ikväll blev det omellätt , inte så gott tycker ja. Ja egentligen har jag inte så mycket mer att säg. Det här kommer att vara sista inlägger för mig på ett tag , för jag vet inte om jag kommer att logga in på datan någon gång där nere i Barcelona, men kankse. & om ja inte gör de så blir de här sisa inlägget ! Ja kommer sakna massa mycket ! men dig då lite extra mycket ida ;D . Men vi syns ju efter . Ni får ha de så jätte bra , så¨hörs vi när jag
kommer hem , kramar kim ,

Juste , jag kommer den tionde juli ! Så nu ida får du blogga ett tag själv , men jag vet att du klarar de !
puss på dig ! kommer sakna dig superduper mycket ! & hoppas allt kommer vara bra med dig .


lite saker på bilden saknas , men har redan packat ner de . (a)
två par jeans
ett midje skärp
en t-shirt
ett linne
ett par tights
en foundation
ett puder
och en rouge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0