sitter här med ett leende på läpparna .

Som en del kanske förstod så gick allt åt helvette igår , när jag blir riktigt ledsen.. allså .. har aldrig skrivit om det här någonstans tror inte ens någon vet det .men kanske anat det , jag har något som heter ''panik ångest'' när jag blir riktigt ledsen så gör jag saker jag inte fattar själv , får svårt och andas och struntar i allt försöker typ försvinna ifrån verkligheten osv osv .. det låter som en sjukdom , men det är bara en ''diagnos'' det är så mycket jag vet själv iaf.. Men nu är jag ganska glad igen , visst har fortf kvar känslorna i magen . men man kan inte kämpa för någon som inte vill . Så jag ger upp ..
det var allt.
  
Idag ska jag vara med mayra , något jag verkligen verkligen verkligen verkligen VERKLIGEN behöver ! Tänk att det blir sommarlov den här veckan , gud jag har svårt att fatta . det känns som det var typ snö för bara några dagar sen :O Men ja , jag tror jag och kim tog lite bilder igår men är inte säker .. hmm , vart fan är kameran föresten . säkert där uppe , eller nej i min väska . men ja den ligger ju där uppe -.-
ni får ha det så bra .
puss och kram
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0