sommarlov

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIIGEN är de sommarlov, men de känns absolut inte som de .. det regnar och är heltrist väder . Nu ska vi vara lediga i månader . underbart ! Jag kom till skolan vid åtta och satt bara där , sen så gick vi och lyssnade lite på när några pratade och sjöng . Sen var de samling i klassrummer , och alla fick ett brev. Sen  gick vi och åt rulltårta och se var de dags att vandra hemmåt .. ja så de var sista gången på två-tre måndader jag får se vissa och skoolan. haha tror itne att det blir någon sjöängen idag , så jag drar nog hem till pappa och gör ingeting .. eller om de är någon som vill göra något , ring , 0735981668 ! men ska äta frukost nu & titta lite på tv & helt enkelt vara njuta av att sommarlovet har börjat ! ;D

& kan skriva vad dom skrev på mitt ''personliga'' brev :
Charmiga, smarta, positiva kim. Du är en hälig tjej att ha att göra med. Du kan komma långt med din humor nu när du också kan procent. Ha en skön sommar.

lite snällt va? :) asså jag har alltid haft svårt med procent , men nu kan jag de ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0