sverige vs mallorca?!

haha jag visste inte att man mötte mallorca . eller menar dom mallorca , på tvn står del sve-mal ? jaja sverige leder med 1-0 hur som helst. yey , förra gången hejade jag i danmark . och gissa villka som vann då ?! JOOO DANMARK SÅKLART. såå hmm, villka ska jag heja i idag .. tror faktiskt att rätt mycket hänger på mig . om villka som vinner alltså , jag hejar nog i sverige idag . bara för eran skull ! men vem vet, jag KAAANSKE ändrar mig sen .
men det lär ju ni märka .
puss
/ida


Kommentarer
Postat av: challe

HAHAH IDA :'D det är malta, inte mallorca :)









2009-06-10 @ 20:02:06
Postat av: kim

hahaha malta mattsson :) <3

2009-06-10 @ 20:07:46
Postat av: Lisa

haha det var mot malta idisen xD <33

2009-06-11 @ 16:53:34
URL: http://laurentbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0