texten till låten .


Det är såhär kan inte lita mer än 100%
Kan inte lita på dig eller på mig själv
Sätter pennan mor pappret för mina tankar är tysta
Jag vill förklara hur jag känner men du vill inte lyssna
Älskling, du måste kunna förlåta mig
för jag älskade dig så mycket att jag hatade dig
Men jag förklarar om och om igen
att jag vill ha dig som mer än en vän

Jag börjar tappa styrkan, hoppet inombords
för jag blir alltid dumpad för något som jag inte gjort
Och jag känner hur världen kollar snett på mig
För jag tappade allt när jag blev lämnad själv

Allt för många gånger har jag läst boken om livet
Om att det var vi och inga tvivel
Jag menar det var ett hjärta sen ett hjärta till
Som fördes tillsammans och jag det blev din prins
Mitt hjärta det brann, men elden den slockna
Så snälla ta min hand så att jag kan känna mig saknad
Jag vill inte sova för jag hatar att vakna
Utan någon som jag kan krama

Jag börjar tappa styrkan, hoppet inombords
för jag blir alltid dumpad för något som jag inte gjort
Och jag känner hur världen kollar snett på mig
För jag tappade allt när jag blev lämnad själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0