trött !

Nu är jag hemma hos pappa, han drog nyss och jobba , så nu är jag själv hemma. Sitter och titta lite på tv, är skit trött , för jag somnade förut .. Jag kan seriöst fortfarande inte fatta att de är sommarlov ? haha , men de känns inte som de. men iaf .. Ska snart iväg och hämta mina brorsor , SUCK !  Lisa håller att logga ut och in på msn , och visar att hon och hanna har en blogg , men min och idas är ändå bäst , så det är bara att ge upp lissan. haha nej jag skoja bara , eran är också bra ( eller har inte läst den , men (a) ) . Men nu ska jag kolla vidare på filmen, puss / k



Kommentarer
Postat av: Lissan

haha jag loggade in och ut för att irretera jephoe ;) <3 han dampar när jag gör så xD

2009-06-10 @ 15:21:56
URL: http://laurentbergdahl.blogg.se/
Postat av: kim

haha , jag tror inte de bara han som dampar (a) <3

2009-06-10 @ 15:23:05
URL: http://kimochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0