/ kim

Jag har inte alls skrivit mycket idag , men jag vet inte vad jag ska skriva . För jag själv tycker jag att det är ganska tråkit att sitta och läsa en blogg där det bara står vad man har gjrt under dagen och så. Och därför tänker jag inte sitta och bara skriva de , så vad vill ni höra mer i den här bloggen ? Skulle vara kul att höra , för då blir den mycket bättre lixon (a) . 

men jag har iallafall nyss ätit , var inte alls hungrig , kontigt nog har jag inte vart de på hela dagen. Men det brkar typ vara så när det är varmt ute , men jag vet inte. Ikväll ska jag inte göra någonting tror ja , hemma bara och ta de lungt ! Jag har typ redan väänt på dygnet , har somnat två eller halv två i tre dagars tid. Eller jag blir altid trött runt tio , och sen blir jag pigg och kan vara uppe hela natten känns de som. Som igär stände jag av datan vid tolv tror ja de va, och sen började jag platta håret för jag inte hade något annat för mig (?) , haha seriöst hur dum i huvudet är man, och sen tog lite kort (a). Får se hur min kväll blir idag då. Men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen , tvätta håret skit noga , raka benen och sen kommer jag känner mig super fräch ;D !  Hörs senare ikväll , puss

gammal bild på mig & ida , brytit handleden där ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0