dålig uppdatering

godkväll bloggen , ledsen för att jag inte skrivit någonting idag , men när jag skulle gör de hos anna så fuck upade hennes internet -.- men idag hade vi planer på att träffa en lite människa , men tyvär så blev det itne så , utan vi bakade lite och tog det tungt , men det är ju också skönt ! och sen typ vi fyra så åkte vi in till stan och hämtade hennes kusin , asså hur söt som helt , på rikrigt ! så vi hoppade lite studsmatta med han och så .. men sen vid halv sju så drog jag , och nu är jag hemma. sitter och tittar på ensam mamma söker , lite kul faktiskt . men puss så hörs vi i mer i morog , eller jag kan ta och lägga in bilder snart från igår och idag , men de e typ bara på mig ,ahah :) & juste , nu är lilla ida älskling på väg hem, hon är typ hemma om en timma ! :D:D:D
/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0