/ k

godmorgon , hur har eran natt vart? min har iallafall inte vart den bästa, vaknat många gånger och så har jag skit ont i min fot , så den har gjort ont inatt.. igårkväll så skrev jag ingeting som ni märkte. men jag gick ju på det dära mötet med laget , och vi snackade inte så länge. och vi har typ inte så jätte många som vill gå kvar , och jag är en av dom kan jag säga. jag måste bara få berätta lite om mitt tänkade runt det.. lyssna ! alla i vårt lag står våran tränare väldigt väsldigt nära , så ingen tar henne nästan seriöst .. och i tre års tid har jätte många tyckt det varat tråkigt , men alla har sagt : vi ger det en chans , nästa sesång blir det bättre , men det har inte blirvit någonting bättre , tycker ja ! men ah .. nu ska jag inte prata mer  om de. jag ska gå och klä på mig och sen så ska jag packa min västa , har ju idrott idag , men vettefan om jag kan vara med , men ja ! ha en bra dag , så hörs vci efter skolan .
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0