/ kim

godmorgon , jag hann inte skriva någonting igår kväll efter jag hade vart ute , för jag behövde plugga. Men igår kväll var det apa kul ,  HAHA :) fast ida gick väl lida lite granna. men vi var iallafall och tittade på fotboll, eller vi titade inte så mycket , men ah ! men följde vi mayra hem och sen skildes ja och ida , och då gick jag bara hem och tog de lite lungt , och sen plugga. och sen vid tio va jag helt död , så jag slocknade :)
idag är det skola , som vanligt då . och vi har idrott och då ska vi springa tre km , ush ! men de klarar vi , eller hur.. men nu ska jag käka frukost så hörs vi senare när jag kommer hem  vid halv fem eller nått .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0