från ida

hej bloggen , ikväll kom min fru hem till mig runt sju tiden . så hon satt vid datan medans jag blåste håret och så ,sen drog vi ut och gjorde lite remixes till olika låtar . kröp på marken , slängde chips i varandras munnar . sen helt plötsligt bestämmer vi oss för att gå hämta cyklar hemma hoss mig och cykla runt lite , sådå gör vi det och lyssnar på lite musik .sen kommer ju ett problem att hur ska jag kunna följa mayra en bit hem och sen få hem båda cyklarna ? nej de går ju inte . så vem gör inte allt för ida&mayra , jo jesper ;) hehe ja han är så snäll emot óss . så han kommer och först shusar mig över mossen så jag sitter på pakethållaren men sen våga vi inte mer , mayra och han cyklar och jag springer .. eftersom jag ramlade mitt på asfalten och skrapa upp benen precis innan jeppe kom -.- så typisk mig, sen lämnade vi mayra vid centrum iaf så cyklade vi hit och lämnade cyklarna så gick han hem. allså för er som inte förstår så är jag och jesper grannar ! men nu ska jag lugna ner bella hon sitter och morrar på sig själv i spegeln ,blondie !
men min data är typ sönder.. så jag ska nog lämna in den på lagning villket innebär att jag kommer vara död ett tag , men nås på mobilen såklart .
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0