godmorgon sverige !

uppe med tuppen ? ja här vrider man ju som sagt fram klockan en timma , men det är fortf tidigt men det är för frukost bufeen har bara öppet till tio , och vi vill ha bra platser på stranden ! Pappa och Tommy har redan vart och laggt ner våra handdukar , så vi har platser precis vid strandkanten . skönt att slippa alla andra människor -.- haha helt seriöst jag lovar dom här försöker ta mig ifrån dig simon , asså hela tiden ba '' blondie , you have so beutiful eyes .'' eller '' u com from paradise ?'' eller '' you be mine... '' sen till tommy igår ba '' is it your doughter ?'' han hörde inte så han ba ''va'' så han ba '' oooh so beutiful '' tommy ba '' you think iam '' och lät skit lycklig , han ba '' no her '' och peka på mig . haha ärligt jag och mayra skulle ha så jävla kul här , lovar man får mer visslingar än hemma gumman ;D Juste igår när vi gick på stan hitta jag rätt mycket som jag ska köpa , en ed hardy mjukis dress, klocka , piercing , skor , och en tröja , och solglasögon !
& jag tror nästan att jag vet precis vad jag ska köpa till mayra och simon , men det är svårast till simon ...För att han inte är tjej , meeeeeen jag får vel fråga nån annan kille om råd . för att jag tror simon vill att det ska vara en suprise , precis som majsan också ville .
aja idag är det helsol , inte ett enda moln på himmlen. och idag tar jag med min digital kamera till stranden så jag har något att bjuda på sen , nu väntar vi bara på att pappa ska käka klart. så ska jag ta med mig boken och ipoder ner to the beach !
måste bara säga en sak , jag håller på & dö. ärligt jag ser folk hålla om varandra överallt , vill gud plåga mig eller något ?åh saknar dig simon .
puss på er
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0