hemma

jag kom nyss hem , jag har vart i farsta med familjen och köpte någon pressent till min halv kusin , vi ska dit i morgon , jag har glömt att berätta de , jag kommer vara borta i några dagar , åker imorogn och komme rhem någongång nästa vecka , vet inte rikrigt när. & ja vet inte om dom har någon data , så jag får se om de blir någon bloggning , men ida kommer ju hem så hon kommer säkert att blogga ! men bara så ni vet. I farsta så köpte jag ett par NYA hörlurar , haha för en viss person har snott dom av mig , haha ! me sen åkte jag hem till min pappa och hämtade lite saker och nu har vi kommit hem , vi hyrde någon film och så ! det var från början tänkt att vi skulle på middag , men de blev ine så. Så jag stannar nog hemma och bara har en hemma kväll men familjen. jag skulle vart med anna också men jag kunde inte , för min kära mor ville att jag skulle vara hemma, men vi får göra någonting när jag kommer hem , okej? men nu ska jag snart äta , hörs sen !
puss / kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0