home

chacha bloggen
nu är jag hemma från åland, det  har vart kul där , även fast jag inte har tränat någonting för att jag har största skavsåren och jag får inte på mig skor .. inte kul ! men jag är ju van , hah för förra året var jag inte heller med för då hade jag brutit handleden. Men om man bortser från alla träningar och så , så har det vart rikrigt kul. jag orkar inte berätta va vi gjort , men de är massa saker , men ja , nu är jag iaf hemma & de är bra , visst ? =)
jag har nyss duschat , skönt ! men innan de så var familjen på middag hos mormor och morfar , kroppkakor åt vi, eller jag smakade bara lite , för jag gillar ikke de. men jag är skit trött idag , för vi somnade klockan halv sex i går tror ja , och var tvungna att gå upp vid nio, så ikväll blir det tidigt för min del. imorgon börjar skolan , ush jag vill inte ! åh .. inte kul ! men nu ska jag kolla lite .
puss
& juste bilder kommer imorgon ! / k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0