/ida

Nu ska jah kolla lite på Paris Hiltons new bff ! jag tycker det är rätt bra faktiskt , seeen ska jag duscha istället. Jag ligger iaf i sängen just och dricker cola & kollar på Made på mtv , det är någon kille som ska bli basketproffs inom några veckor . Juste idag i affären fick jag en liten gratid present , för jag var deras'' princess'' någon rosa grej , som man sätter på tröjan som ett slags smycke .det betydde tydligen prinsessa !  (A)
Nu börjar jag tröttna på datan..
Jag måste ha sagt det minst tusen gånger dom senaste dagarna men jag förloraringet på att försäkra dig om att det är sant älskling , jag längtar så väldigt mycket efter dig Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0