/Ida

Nu har jag nyss ätit en massa exotiska frukter till frukost , jätte gott! och ska snart smörja in mig och sen gå ner till stranden , sista HEL dagen idag . Imorgon kväll klockan sju blir vi hämtade på hotellet , för att ta ett plan som avgår halv tio emot sverige . Så kommer jag hem på natten 2-3 tror jag ? så tar vi taxi från arlanda till södermalm . lämnar av carola och tommy , så kommer david med bilen där bella sitter i iiiiiih, :D så duschar vi när vi kommer hem , går och lägger oss.  sen på söndagen kommer jag vara trött och behöva packa upp , sen på kvällen ska simon ta me mig på bio (A) så ska vi sova hos antingen han eller mig sen . ja där hade ni min planering för två dagar framåt ;D
aja nu ska jag faktiskt dra .
puss
/ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej, ja precis i alanya :) men det var väldigt likt.. <3

2009-08-07 @ 09:53:15
Postat av: melina

oj. /melina

2009-08-07 @ 09:59:37
URL: http://melinagillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0