/ kim

jag måste bara få berätta en ska som jag kom och tänka på igår kväll när jag låg i sägen ..
på dagarna så e allting oftast hur bra som hels men sen när jag ska gå och sova är det som om jag kommer in i en annan värld , haha de kankse låter helt sjukt ! men jag tror inte att de har gått en kväll sen några veckor / månader tillbaka jag inte fallit en tår på kvällen / natten , jag kan ligga i flera timmar och bara tänka , och känna att jag e hur töntig som helt , men jag tror ja måste gör de , ingen aning varför. sen kan jag somna gott oftast , de är absolut inte varje kväll , men ja ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Exakt lika dant för mig! Seriöst...det e askonstigt, man känner sig jättedum :P ville bara säga det, du e inte ensam! :)<3

2009-08-08 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0