kim häär

godkväll bloggen , jag kom nyss in. jag har vart ute med jeppe gabbe och andreas, höhö ! men vi gjorde inte så mycket , dom skulle bada men dom fega ur , illa ! hah , men jag var ju ute på picknick med familjen innan , det var väl mysigt , vi grillade hamburgare i solen och bara tog det lungt , men det började blåsa ganska mycket så vi drog hem, när jag kom hem packade jag , men då så kom jag på att jag har glömt mina inneskor hos pappa , så hmm .. jag vettefan hur jag ska göra , men jag knakse ändå inte kan vara med och träna pågrund av mitt knä (a) & mina skavsår. så jag får se .. men jag har iallafall packat klart , och just nu chattar jag lite med gustav andre och melina på msn , för att andre och gurra ska göra en blogg tillsammans , men nu ska jag hoppa in i dusschen , sen ska jag nog bege mig mot sängen , ska väl upp halv sex i morgon .. ush ! jag knakse hinner att skriva innan jag åker i mroogn , annars så får ni ha de så bra , så hörs vi när jag kommer hem , för jag kommer inte att ha någon tillgpng till data där nere .
puss sötnosar & sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0