kim vart är du ?

aja jag kom nyss upp på hotellrummet, ska duscha och så . börjar faktiskt vänja vid livet här nere.. gå upp med tupppen , äta frukost för tidigt !  gå till stranden , gå upp vid ett och äta lunch . upp till rummet och byta om , ner till stranden igen . upp till hotellet vid fem tiden , duscha sova lite . Sen ut och äta ! :) haha låter så jävla tråkigt , men de händer ju en massa imellan ! Jag har iaf läst ut '' om jag kunde drömma'' idag , twilight allså första boken . så nu har jag börjat på '' när jag hör din röst'' allså ah ni vet ju hur känslig jag är ? så jag sitter i solstolen och läser , så lämnar edward henne . vad tror ni gör ? börjar få tårar .  vet inte vad det är för fel på mig allså .. Nu ska jag faktiskt läsa vidare !
kanske bilder ikväll
puss
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0