såhär ligger allting till ..

allting är bara inte som jag vill just nu .. allting är hel knas. i skolan och när jag är med mina vänner är allting som vanligt , och jag kan vara hur glad som helt och de är så det ska vara för mig , men sen när jag kommer hem och speciellt när jag är ensam hemma , då käns det som om jag kommer in i en helt annan värld. allting blir hel annurlunda, jag bler helt nere och .. ja visst vet jag vad det beror på , men ändå inte .. jag orkar inte känna såhär. jag vill bara att allting ska vara bra och när jag kommer hem så ska jag kunna vara mig själv , asså det här kanske låter hel skumt , men så är det ! och jag måste bara så skriva av mig lite någonstans och dehär är ett bra ställe för de. nu är det bara att vänta på att den dagen ska komma , för den dagen så kommer jag att överskatta .. / k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0