fucking tjejer & ÅÅÅÅH !

vilken kväll .. asså den har fan vart förjävlig , asså på rikrigt ! de börjar med massa skit om massa andra, ja ni knaske förstår , men asså jag orkar inte berätta nu .. men ah ida älskling , jag hoppas att allting blir bra och du mår bättre .. ah men asså den hära kvällen va fan den värsta på länge .. men ja , efter ett tag allting hade hänt så är det någon fucking person som typ släpper en bomb eller något , ja svär ! asså det började svida i ögonen och stickas i näsan och man kunda knappt andas , så jag och anna springer där ifrån , för att mayra och ida sitter inne på ett ställe , fast de va ändå ute . men dom får slänga sig ner på marken och hålla för för ansiktet, och en som jobbar där svimmar och allting .. men sen springer jag och anna tillbaka till ida och mayra , och jag får panik och jag ville bara där ifrån, jag börja typ gråta är helt seriös, jag fick så mycket tankar när allting hände, asså jag trodde att jag skulle dö ! usch , fan asså !
/ kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0